Menu

SERVICII

Ce ne diferențiază

  • Prima companie de consultanță din România care a introdus acoperirea riscului de corecții financiare în timpul implementării proiectelor cu fonduri nerambursabile, prin asigurare profesională de tip malpraxis (o practică pe care o menține în continuare și care rămâne rar întâlnită în industrie).
  • 100% din aplicațiile pregătite în România au fost aprobate pentru finanțare.
  • Servicii personalizate livrate de o echipă multidisciplinară de seniori, implicați direct în fiecare etapă a proiectului, cu expertiză în management de proiect, financiar, tehnic, juridic, reglementare și IT&C.
  • Un partener strategic de încredere, cu expertiză în activități ale corporațiilor, care înțelege nevoile specifice ale clientului și oferă sprijin direct în luarea deciziilor și implementare.
  • Pachete integrate de soluții complementare care simplifică procesul decizional, optimizează costurile și contribuie la sustenabilitatea pe termen lung a afacerii, incluzând servicii precum management energetic, energie verde, automatizări de procese, cybersecurity, business intelligence și due diligence tehnic și financiar.
  • Acces la soluții alternative de finanțare adaptate nevoilor proiectului (ESCO, instrumente financiare etc.).
  • Protejarea know-how-ului clienților și confidențialitatea datelor printr-un cadru securizat, cu măsuri avansate de cybersecurity și certificări ISO 45001 în curs, aliniate la standarde internaționale.
  • Posibilitatea încheierii unui acord-cadru pe termen mediu și lung, care asigură acces continuu și prioritar la o gamă extinsă de servicii multidisciplinare oferite de grupul nostru.
  • Viziune 360º asupra tuturor etapelor de dezvoltare a unei investiții finanțate din fonduri europene: planificare, aplicație, evaluare, contractare, implementare, monitorizare, audit.

ACORDURI CADRU

  • Înțelegerea priorităților și a calendarului investițiilor/proiectelor
  • Susținerea prioritățile în fazele de consultare publică (nivel RO/UE)
  • Screening - prezentare generală a potențialelor oportunități
  • Alerte regulate de știri și actualizări despre oportunități
  • Sprijin in structurarea solutiilor de proiect pentru a potrivi nevoile cu oportunități de finanțare
  • Evaluarea eligibilității și oportunității
  • Asistență în luarea deciziilor - business/investment case analysis
Studii socio-economice
  • Studii de oportunitate 
  • Analize diagnostic
  • Studii și strategii de piață
  • Studii legislative
  • Analize socio-economice, analize financiare, analize de risc și senzitivitate, analize cost-beneficiu
  • Masterplan prioritizare și eșalonare investiții
 
Studii tehnice
  • Audituri energetice
  • Studii de prefezabilitate și fezabilitate, conform HG907/2016 cu modificările și completările ulterioare
  • Studii topografice, studii geo-tehnice, expertize tehnice, studii de impact asupra mediului, audit energetic, studii de soluție
  • Documentaţii tehnice de execuţie – proiectare tehnică, detalii de execuţie, caiete de sarcini
Strategii și planuri de dezvoltare a afacerii
Strategii și planuri de dezvoltare sectoriale
  • Energie
  • Industrie

Management de proiect

Serviciile de management de proiect acoperă întregul ciclu de viață al acestuia, de la dezvoltarea ideii de proiect la auditul indicatorilor de performanță operațională. Experiența în misiunile de consultanță privind instruirea potențialilor beneficiari, evaluarea, monitorizarea și controlul proiectelor implementate sau aflate în implementare, ne oferă avantajul dezvoltării fezabile și realiste a celor mai complexe proiecte.
Dezvoltare aplicație de finanțare
  • Pregatirea dosarului de finantare (inclusiv studii de fezabilitate, analize de piata, analize financiare, planuri de afaceri etc.)
  • Coordonarea tuturor stakeholderilor implicati
  • Asistență în etapele de evaluare și contractare
  • Analize cost-beneficiu
Implementare aplicație de finanțare
  • Asistență și instruirea echipei interne de proiect (inclusiv ateliere, asistență instituțională etc)
  • Asistență pentru implementare și monitorizare (inclusiv achiziții, raportare, plată, notificări)

Susținere Start-up-uri

Prin expertiza echipei proprii de consultanți, a colaboratorilor și partenerilor RELIANS, am organizat urmatoarele:
- cursuri de formare antreprenorială pentru viitori antreprenori
- sesiuni de pitch-ing pentru gasirea celor mai bune idei de afaceri pentru a fi finanțate
- coaching si mentorat pentru persoanele selectate a fi finanțate
- finanțarea a 35 de idei de afaceri si oferirea de consultanta în mentinerea afacerii
Recrutare și selecție STARTUP-uri
Formare antreprenorială și educație financiară
Finanțare, mentorat și consultanță
Matchmaking cu companiile mari autohtone sau companii multinaționale
Relians 2025
Designed by BeOnline Agency
magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram